Bezeroentzako arreta

Lagundu hobetzen, mesedez, eta bidali zure iradokizun eta eskariak:

  1. Informazio eskaerak: zerbitzuari, tarifei, grabaketa-baimenei buruz, edo bestelako gairen bati buruz.
  2. Iradokizunak: Metro Bilbaoren zerbitzuren bat zelan hobetu bururatzen bazaizu, adibidez.
  3. Kexak: gertaeraren baten berri eman nahi badiguzu, esaterako, zerbitzuaren zein instalazioen funtzionamenduarengatik edo beste edozergatik, edota ekarpenik egin behar baduzue.
  4. Erreklamazioak: txarto kobratutakoak, kalte-ordainak, kalte materialak, eta abar eskatu behar badituzu.
  5. Ordainketa, kalte-ordain edo itzulketa bati lotutako erreklamazioak, bai eskudirutanegindakoak bai kreditu-txartel bidezkoak, geltoki batean edo bezeroentzako arreta bulego batean aurkeztu beharko dira.
  1. Max Size Hint