Deskargatu azken emaitzak

Panelistak

Bezeroen beharrizanei buruzko ezagutzan sakontzearren, Metro Bilbaok Bezeroen Panela eratu zuen 1998an, hau da, garraioaren sektorean Estatu mailan inoiz egin den mota horretako lehendabiziko ikerketa-esperientzia.
Metro Bilbaoren Panel horrek guztizko bidaiari-kopurua modu fidelean ordezkatzen duen bezeroen kolektiboa barne hartzen du. Kolektibo horretan, metroa erabiltzen duten bezero-mota guztiak sartu dira: ohikoak edo noizean behingoak, gazteak, helduak edo nagusiak, 1. Lineakoak edota 2. Lineakoak.
Metro Bilbaok sarritan eskatzen die garraio-zerbitzuari buruzko iritzia bezeroei.
Deskargatu azken emaitza hemen

Metroko panelaren helburuak:
  • Gure bezeroen asebetetze-maila ezagutzea ahalbideratzen du.
  • Kontsultarako tresna malgu bezain azkarra da, fidagarritasun-maila handikoa.
  • Laguntzarako tresna egokia da, bezeroari zuzenduriko ekintzen inguruko erabakiak hartzeari dagokionez.
  • Kexa eta iradokizunei erantzuna emateko oso lagungarria da.

Erabat funtsezkoa da Metro Bilbaoren kalitate-prozesuan