Metro Bilbaok besteen cookieak eta cookie iraunkorrak erabiltzen ditu erabiltzaileen nabigazioa eta trafikoa aztertzeko. Informazio gehiago hemen.
Panelistak
Bezeroen beharrizanei buruzko ezagutzan sakontzearren, Metro Bilbaok Bezeroen Panela eratu zuen 1998an, hau da, garraioaren sektorean Estatu mailan inoiz egin den mota horretako lehendabiziko ikerketa-esperientzia.
Metro Bilbaoren Panel horrek guztizko bidaiari-kopurua modu fidelean ordezkatzen duen bezeroen kolektiboa barne hartzen du. Kolektibo horretan, metroa erabiltzen duten bezero-mota guztiak sartu dira: ohikoak edo noizean behingoak, gazteak, helduak edo nagusiak, 1. Lineakoak edota 2. Lineakoak.
Metro Bilbaok sarritan eskatzen die garraio-zerbitzuari buruzko iritzia bezeroei.
Deskargatu azken emaitza hemen
Metroko panelaren helburuak:
- Gure bezeroen asebetetze-maila ezagutzea ahalbideratzen du.
- Kontsultarako tresna malgu bezain azkarra da, fidagarritasun-maila handikoa.
- Laguntzarako tresna egokia da, bezeroari zuzenduriko ekintzen inguruko erabakiak hartzeari dagokionez.
- Kexa eta iradokizunei erantzuna emateko oso lagungarria da.
Erabat funtsezkoa da Metro Bilbaoren kalitate-prozesuan
- Metroa erabiliz
- Hasiera
- Txartelak eta abonuak
- Mapa eta ordutegiak
- Albisteak
- Albisteak
- Prentsa oharrak
- Bilbo ezagutuz
- Bilbo Metroz
- Metro Bilbao
- Laguntzerik nahi?
- Espazioa eskura
- Publizitatea
- Merkataritzako ekintzak
- EKITALDIAK Ansioko lokala
- Filmaketak
- Bestelakoak
- Gu ezagutzeko
- Aurkezpena
- Erakundea
- Metroa zenbakitan
- Panelistak
- Metroa eta gehiago
- Kontratugilearen Profila
- Gardentasuna
- Bezero-arreta
- Bezeroen Arreta
- Esaiguzu
- Galdutako gauzak
- Bisita gidatuak
- Bidaide metroan